Jelikož rád čtu, často navštěvuji různé prodejny knih, antikvariáty a neodmítnu jakkoukoliv možnost získat hodnotnou knihu. Na e-shopu cpress.cz občas nakupuji a nějakou tu korunu jsem tam do knih už investoval. S tímto vydavatelstvím jsem prostě spokojen. Jednou jsem dokonce potřeboval vyreklamovat špatně zaslanou knihu. Zabralo to sice týden navíc čekání na knihu, ale peníze za poštovné mi proplatili zpět. Nemohl jsem si nikdy stěžovat. Ba spíš jsem vychvaloval …

… do dneška. Když jsem si chtěl zakoupit nějaké další knihy. Jejich „nový“ internetový obchod místo toho aby něco vylepšil pro kupující, jim spíše naházel klacky pod nohy. Design zrobustněl a člověk se v něm trošku více ztrácí. Chybí zobrazení starých objednávek a co je nejdůležitější a co mně vyburcovalo k napsání tohoto žbleptu : Tento systém v roce 2011 neumí ukládat košík pod přihlášeným uživatelem!!! Starý systém to uměl. Tzn. že jsem si kdekoliv na světě mohl pod svým přihlášeným účtem do košíku vybrat knihu a dělat to tak třeba týden. A pak kdekoliv jinde jsem se přihlásil a všechny knihy jsem v košíku našel.

Čili chyba č 1. : Systém neumí pracovat s košíkem!

A druhý, možná ještě větší problém je ten, že jediná možnost zaplacení objednávky je POUZE dobírkou!! Kde soudruzi udělali prosím vás chybu? Proč v minulé verzi nebyl problém knihy zaplatit kartou? Hned a bez čekání. Nemám rád dobírky! Proto si asi už nic, do doby než toto cpress opraví, neobjednám.

Čili chyba č 2. : Možnost platby pouze dobírkou.


AKTUALIZACE: Volal jsem na jejich linku a s platbou kartou nepočítají v nejbližších pár měsících. Čili musím nakupovat jinde, kde preferují bezhotovostní převod. Nějaké nápady?

Ne vše nové, je lepší.